Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Κρέμα ματιών

  

   Πολλές είναι οι  κρέμες ματιών που έχω δοκιμάσει τον τελευταίο καιρό και τελικά δε δυσκολεύτηκα να διακρίνω την καλύτερη....

Είχα απογοητευτεί πολύ μα πάρα πολύ με αυτό το θέμα,είχα αρχίσει να πιστεύω πως δεν υπάρχει κρέμα ματιών που να κάνει αυτο που υπόσχεται και έτσι το τελευταίο διάστημα την χρησιμοποιούσα χωρίς να εχω προσδοκίες απλα για μια τυπική ενυδάτωση και λίγο για τις ενοχές μου...
Δοκίμασα από este lauder ,clinique ,dior,olay ,mac, la roche posay ,avene, apivita, korre μέχρι και αυτήν!




  Eχω έντονο πρόβλημα μαύρων κύκλων με τα προιξηματάκια μου και τα τοιαύτα...είναι λοιπόν η μόνη που έχω δεί αποτέλεσμα και μάλιστα σε μια περίοδο έξαρσης.Με πολλά ξενύχτια και πολύ κούραση γενικώς! Να σκεφτείτε πήγα να αγοράσω κονσίλερ και μου είπε η υπάλληλος "δε χρειάζεται να πάμε σε κάτι βαρύ...δεν έχετε έντονο πρόβλημα" αυτό ήταν..επιβεβαιώθηκα!
Έχει τέλεια υφή ,κρεμοτζέλ με ανακουφίζει και  δροσίζει τέλεια την περιοχή των ματιών...το άρωμα του όπως όλα της frezyderm διακριτικό και όμορφο.
Αυτη τη κρέμα όχι απλά θα την ξαναπάρω είναι η δευτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ και ήδη ετοιμάζω την επόμενη παραγγελία μου!

Την αγοράζω απο online φαρμακείο γύρω στα 14-15ευρώ,τι τέλεια που υπάρχουν αυτα τα φαρμακεία έχουν σώσει την τσέπη μου!
Συγκεκριμένα το παίρνω απο pharmacy4u το προτιμώ γιατι δεν εχει επιβάρυνση για τις αντκαταβολές είναι οικονομικό και γενικα με παραγγελίες 29ευρω και πάνω στα φέρνουν χωρίς έξοδα μεταφοράς!

Δε θα σταματήσω  βέβαια να δοκιμάζω κ άλλες κρέμες γιατί ποτέ δε ξέρεις...απλά διαπίστωσα πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός τελικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου