Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Hello!!!!


Καλημέραααααααα...όλη μέρα!

   
 Αυτό είναι το πρώτο μου ποστ και θέλω να πιστεύω οτι θα περνάμε όμορφα εδώ μέσα αφού θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου τους ενθουσιασμούς μου ....ε και κανέναν προβληματισμό!Το blog αυτό θα περιέχει από προϊόντα καλλυντικών , ρούχα αν και δε ξέρω κατα πόσο θα σας αρέσουν οι δικές μου επιλογές καθότι και μπαμπάτσα...πριν 3 μήνες έβγαλα ένα μοντελάκι και όπως καταλαβαίνετε τα χω τα κιλάκια μου ( να εδώ κολλάνε οι προβληματισμοί...ξέρεις τι είναι να πρέπει να χορτάσεις  με 1 ποτήρι γάλα και 5 ψωροκουταλιές δημητριακά.??), θα αναφέρω τη γνώμη μου από θεατρικές παραστάσεις που λατρεύω να παρακολουθώ και γενικότερα ότι με κάνει χαρούμενη... ξέρετε εσείς!!!!

4 σχόλια:

  1. καλη αρχη στο νεο σου blog !!! εισαι ο ανθρωπος μου καθως διαβαζω 31 μαμα και μπαμπατσα και μοντελακι !!!εχουμε κοινα ,αλλα δεν βλεπω καπου να σε κανω follow ! καλη αρχη και παλι <3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα σε κατάλαβα...μη νομίσεις!!χαχαχα!σ'ευχαριστω πολύ!ευχομαι να περνάμε όμορφα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή